Utkast: Sept. 30, 2011

Hej Sara hur blev din bror så snygg och du så ful? Är det något lurigt med generna eller luktar du bara äckligt?
Fråga min mamma??

Har du pojkvän??
Tyvärr inte :(

Vad älskar du?
Vad hatar du?
Vem är din närmaste vän?
Varför började du blogga?
Hur många besökare har du? :D
Jag älskar att vara glad och när dem dagarna man kan kolla säg själv i spegeln och säga: Fan va snygg jag är :) 
Orättvisa är nog det värsta jag vet. 
Har många nära vänner så känns fel att bara nämna en.
Min allra allra första blogg startade jag fööööör jätte längesen. Dock så gav jag aldrig ut den till någon, det var liksom ingen som hade bloggar då tyckte det var "pinsamt typ" Men då bloggade jag iallafall för att jag trodde jag skulle tjäna massa pengar på det.. haha. 
Väldigt olika. För tillfället inte alls många, runt 50 per dag ungefär. Men så går det när man aldrig bloggar :) 

VEM ÄR BÄST & SOM DU ÄLSKAR? / ANONYM
Inte siri iallafall :P
E du alltid lika ful?
Japp :(
vilka bloggar läser du? :D
Läser jätte många bloggar! Älskar att läsa bloggar verkligen. Söker hela tiden nya intressanta att läsa ;) Men läser för att ge några exempel: Kissies, Fokis, Julias blogg, Tyras, massa sminkbloggar/skönhetsbloggar/hårbloggar.. Har även en favoritblogg som handlar om mode och kläder men den ger jag inte ut :) Vill ha alla gooa tips från den bloggen för mig själv hihi!
varför skolar du hela tiden?
Därför att du glömde torka dig i röven efter du bajsat.

Hur ser ditt bajs ut?
Har du någonsin bajsat på dig?
Vad vill du bli när du blir stor? Jag tycker du ska bli en sån som städar toaletter. 
Varför är din nlogg så himla bra?
Har du någon förebild? Typ doktor mugg kanske..?
Vem är bäst att dina vänner? (säg mig!)
Inte som ditt iaf euuuww ;(
Ja i blöjjan.
Ne heldre sån som torkar gamlingar efter dom vart på toa?????
Folk tänker la på bajs när dom läser den :)(L)(L)
Ne min förebild är www.negerbloggen.blogg.se världens roligaste blogg!
Julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se