Sommar

So how come when I reach out my fingers It seems like more than distance between us?
Så äntligen sommarlov. Jag har faktiskt bara tagit det lugnt, "chillat". Livet är gött nu! På lördag åker jag till Nelly i borås för sommarshopping, sedan vidare till mormor (Käka jordgubbar och äta bullar..) resan fortsätter till min kära farmor som jag ska stanna hos i några dagar :) (Ännu mer bullar!)

Den 9 Juli åker jag till spanien för att spela fotbollscup! längtar nåt så enormt. by the way, fick min första gula kort någonsin idag.. Haha "grattis" till mig ;) typ..

Har kommit på att min font på bloggen är otroligt störande och ful! (Textstilen är det för alla inkompetenta) Skämt o sido ;) Ska göra något åt det.. NU..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se