På onsdag blir det berlin!

Längtar längtar längtar! Ska blandannat besöka Berlinmuren. Hur nice är inte det? Sen massa shopping ofc. Jag har ju aldrig varit i Berlin så det ska bli jätte spännande faktiskt. Så får jag ju tid att jobba på brännan med ;)

Sen efter Berlin ska vi åka till ett ställe som heter Tropical island, "inumhus thailand" typ. Finns flera pooler, Gym, Spa, Djungel, Resturanger.. typ allt ju :O Det är 26 grader varmt där inne och är lika stort som 6 globen! Rymmer alltså eifeltornet liggande och frihetsgudinnan stående. och inte minst sandstrand på 200m! Tror detta kommer att bli höjdpunkten på resan faktiskt :) Hur taggad som helst!!


Är det bara jag som tycker det är jätte spännande med tysk historia osv. Typ hitler och sånt där?
Och jag lovar det kommer att bli massor av bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se