kalender

Jag har mått piss.. Jag gick tidigare från skolan igår eftersom jag mådde dåligt, tyvärr så hade jag ingen nyckel hem (Typiskt mig) så fick sitta och vänta i vårt ute hus ett tag innan pappa kom hem och jag gick rätt in och somnade dirren. Alltså sov jag från ca 4 på eftermiddagen till 7 i morse då jag vaknade med världens huvudvärk och illamående och gick och la mig igen och sov ytterligare 13 timmar.. Jag har alltså sovit 25 timmar sammanlagt. Är det sjukt? Ett helt dygn har jag legat och sovit. Och min navel har blivit riktigt infekterad igen, antar att det är ett litet tecken eller något? Att jag kanske är mer mottaglig för bakterier eller något, sämre imunförsvar typ. Men jag ska försöka att gå till skolan imorgon, hur dåligt jag än mår eftersom jag VILL INTE komma efter..  kämpa kämpa Sara.

Btw, min kalender kom igår!
haha ohja tönt ångrar att jag skrev det -.-
aja.. från och med nu bloggar jag som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: linnea

Dom är asfina, hade en sån förra året <3

2011-01-19 @ 22:36:21
Postat av: ilenia

Saknar dig saris :(

Tycker att vi ska Leka snart :D

Älskar dej <3

2011-01-20 @ 01:55:15
Postat av: frida

vart köpte du den ? :)

2011-01-20 @ 05:57:13
Postat av: Anonym

ah det är ju jävligt svårt att följa med i skolan om man skolkar bort 90 % av ett läsår , hur fan ska ditt liv sluta!

2011-01-20 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se