Ursäkta ?

fgghar du inga föräldrar som bryr sig om dig? fan e de för bild du lägger upp? skäms du inte? jävligt billigt gjort av dig, du visar vad du e för tjej, en billig en e du!fgg


Ha? För det första jag är fan inte billig.. för att jag lägger upp en bild på ett par trosor haha!
Jag menar är jag "billig" om jag skulle lägga upp en bild på nya strumpor jag köpt? Skulle inte tro det. Och det är i stort sätt samma sak med tanke på att både strumpor och trosor är ett slacks
klädesplagg.

MEN, spelar ingen roll vad ni skriver jag tar inte åt mig ändå.


Kommentarer
Postat av: julia

men omg.. :o

¨Det är inte horigt att lägga ut en bild på ngt man har köpt? shiit asså -.-

Love you hjärtat

2010-09-07 @ 08:35:00
URL: http://juliaaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se