trevlig och onödig fakta om mig :)


1
. Jag är inte ett dugg rädd för spindlar, dom är ganska söta:)
2. Jag älskar min bror, han vet allt om mig.. bästavännen jag haft ♥
3. är bara 159cm lång.
4. ääääälskar den killar kallar mig gumman, hjärtat, gummsan osv.. (det har jag skrivit innan någon stans med hehe)
5. Jag började rida när jag var yngre och red till och med detta året.. nu däremot rider jag aldrig :( Saknar det
6. Jag blir lätt väldigt "beroende" av folk.. typ svårt att klara mig utan dom. Därför har jag jätte svårt att släppa in och lita på folk efter jag blivit sviken x antal gånger..
7. Ska bli frisör när jag blir stor, hehe ;)
8. Tycker det är mycket enklare att umgås med killar än med tjejer:) mkt enklare att prata med utan att få massa rykten och skit.
9. Jag har tatt håll i öronen över 5 gånger, sedan låtit det växa igen gång på gång. Nu har jag inga hål haha !

10. Jag piercade min navel själv med kanylnål som jag köpte haha!
11. har haft alla möjliga hårfärger! TRO MIG
Nu kommer jag typ inte på ngt mer..

Kommentarer
Postat av: daria

inte jag iaf :P

2010-09-29 @ 21:52:27
URL: http://dariasadowska.blogg.se/
Postat av: H A N N A ★

hahha, allt är bra med mig faktist :) inte ofta de händer ;) med dig då¨? :D

2010-09-30 @ 08:28:56
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fin tröja :)



SV; Haha tack så mycket :D <3

2010-09-30 @ 14:04:35
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

ja du hsr ju inte råd att ta hål i nsveln på salong så ;)

2010-09-30 @ 16:05:22
Postat av: HeHö

ååååååh snälla lägg upp större bild på magen/piercingen :) <3

2010-10-06 @ 02:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se