Ny bloggdesign

Så, nu är bloggdesignen klar!
Eller, den har faktiskt varit klar ganska länge bara att jag inte orkat skriva något om det.. haha!
jag gjorde den ganska snabbt, egentligen bara headern som jag fixat och sen bara mixtrat lite med koderna i själva stommen, ändrat lite färger osv.. Synd att mitt PS tar slut om 2 dagar belv ju sugen på att göra fler hehe!

Visst, den gamla kanske var finare och med proffsig. Men jag har tröttnat! Men jag har alla koderna till den sparade så kan byta tillbaka när jag vill, så det är ju inget problem.

BTW! jag är riktigt riktigt riktigt förskyld, och det är därför jag inte är i skolan om någon undrar.. Nyser och hostar 24/7 börjar bli riktigt jobbigt.. att mina ögon rinner heeela tiden gör inte saken bättre. Men får försöka gå imon i alla fall!

kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se