HUNTER STÖVLAR !

Hej,
har inte bloggat nu sen i morse.. Min uppdatering är lite seg nu på skoldagar, förlåt!
Idag har jag varit Emma och Emelie, drog till dom dirr efter skolan. Trevligt tycker jag :) 
Sen gick jag hem och käkade och drog tillbaka till emelie, och nu sover jag här ! :)

Imorgon ska jag till lerum och träffa Linn, hehe ♥ Ska tjöta på henne att vi ska dra in till staden och köpa ett nytt navelsmycke, hoppas hon går med på det ! Annars får jag hitta på något annat ;) 

btw, hunterstövlar är så jävla snyggt! ÄLSKAR dom, men jag vetefan vilket färg jag vill ha ? Blå helst, men det har ju redan min kompis Ellen så aa.. :( Men får se!



Kommentarer
Postat av: N O R A

SV: Tack så mycket. Kommer du fortsätta läsa den? Då blir jag jäääääätteglad.

KRam

2010-10-03 @ 09:36:57
URL: http://noraandermatt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se