award



Fick något award från Emma, tack sötnos.

Så ska jag skriva sju saker om mig...
¤ Jag hatar att testa tröjor i affärer för håret blir så statiskt!
¤ Jag uppskattar ärlighet, och säger själv alltid vad jag tycker.
¤ jag letade efter en laddare till min kamera idag, men hittade ingen..
¤ Jag KAN inte spara pengar, har jag pengar måste jag köpa någt för dem haha.
¤ Räkor och kaviar är bland det värsta jag vet, spyr när jag tänker på det.
¤ Min vikt förvånar ofta folk då jag väger mer än vad jag ser ut att göra, hehe.
¤ jag saknar att ha pojkvän :(

Länkar 7 bra bloggar!
DARIAS BLOGG
JULIAS BLOGG

MELANIES BLOGG
MATHILDAS BLOGG
FANNYS BLOGG

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: åh jag får tacka, dock har jag redan svarat på en award -kolla på fliken "om mig"- så jag har bestämt mig för att de räcker :) har redan sagt nej till andra, men tack ändå! kram

2010-09-06 @ 08:39:28
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ForHair.se
Gratisbio.se
ESafe.se
Club4Beauty.se